Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Digitálně řízený filtr
Rez, Jan ; Szabó, Zoltán (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu funkčního prototypu digitálně řízeného univerzálního analogového kmitočtového filtru 2. řádu. Součástí návrhu je výběr vhodné topologie zapojení filtru a výběr konkrétního integrovaného obvodu. Univerzální filtr bude obsahovat filtry typu dolní propust (DP), horní propust (HP), pásmová propust (PP) a pásmová zádrž (PZ). Filtr bude laditelný v oblasti mezního kmitočtu od 100 Hz do 15 kHz. Práce se dále zabývá analýzou zvolené konkrétní struktury zapojení univerzálního filtru a možnostmi číslicového řízení filtrů. Praktická část práce obsahuje návrh desek plošných spojů, návrh softwaru pro řízení filtru a grafické znázornění naměřených výsledků.
Laditelný kmitočtový filtr pro laboratorní účely
Dokoupil, Jakub ; Roubal, Zdeněk (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním dostupných aktivních univerzálních kmitočtových filtrů a následně návrhu univerzálního kmitočtového filtru 2. řádu. Univerzální filtr bude obsahovat filtry typu dolní propust (DP), horní propust (HP), pásmová propust (PP) a pásmová zádrž (PZ). Filtr bude možno ladit v rozmezí 100 Hz až 150 kHz.
Design řídítek s integrovaným představcem a světlem
Skřivánek, Tomáš ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na design řídítek silničního typu s integrovaným světlem. V práci se zabývám rešerší designérskou i technickou, na kterou navazuji vlastním řešením. Hlavním cílem byl návrh unikátního tvarového řešení s integrovanými prvky, společně s funkční a ergonomickou stránkou.
Srovnání organizace dohledu nad finančním trhem v jednotlivých zemích Evropské unie
Bízek, Tomáš ; Kohajda, Michael (vedoucí práce) ; Kotáb, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci si dávám za cíl popsat modely dohledu nad finančním trhem v jednotlivých státech Evropské unie a porovnat je. Dále o analýzu jejich vývoje v období 2001-2015. Nakonec se pokouším o odhad jejich budoucího vývoje. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část obsahují první tři kapitoly, praktickou část poslední dvě kapitoly. V první kapitole se věnuji charakteristice finančního trhu, teoretickému vymezení dohledu, regulace, orgánu dohledu, dohlížených orgánů, ale také smyslu dohledu a jeho cílům. Přesně vymezená terminologie je zásadní pro jakoukoliv odbornou práci věnující se dohledu nad finančním trhem. Ve druhé kapitole se věnuji třem základním modelům dohledu nad finančním trhem, které rozeznávám v členských státech Evropské unie. Ve třetí kapitole se věnuji orgánům dohledu, jejich odpovědnosti a nezávislosti. Ve čtvrté kapitole popisuji organizaci dohledu v každém členském státě Evropské unie od roku 2001 do roku 2015. Dále tato kapitola slouží jako sběr pramenů pro následující kapitolu. V páté kapitole analyzuji a porovnávám modely dohledu nad finančním trhem členských států Evropské unie se strukturou a velikostí finančního trhu každého členského státu. Dále analyzuji a porovnávám vývoj v organizacích dohledu všech členských států za období...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Švorc, Ondřej ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část rozebírá kompetence žáků podle Společného evropského referenčního rámce, dále pak Krashenovu teorii "Monitor Model", Interaktivní hypotézu, konstruktivismus a "Participatory learning theory" a konečně teoretické koncepty intersubjektivity a "zóny příštího vývoje". Je položena otázka, zda je vhodné CLIL aplikovat v běžném školním prostředí, což je posuzováno v analytické části, která popisuje průběh konkrétního projektu, realizovaného v jedné třídě pražského gymnázia. Projekt na tématu první světové války integroval výuku anglického jazyka a dějepisu. Evaluační část práce pak doporučuje CLIL jako vhodný přístup, který zlepšuje širokou škálu schopností a složek inteligence.
Design řídítek s integrovaným představcem a světlem
Skřivánek, Tomáš ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na design řídítek silničního typu s integrovaným světlem. V práci se zabývám rešerší designérskou i technickou, na kterou navazuji vlastním řešením. Hlavním cílem byl návrh unikátního tvarového řešení s integrovanými prvky, společně s funkční a ergonomickou stránkou.
Integral Design in Architecture
Kohout, Lukáš
Integrální návrh je přístup k navrhování, spojující dohromady profesní specializace, o kterých se běžně uvažuje separátně. Integrální návrh v sobě zahrnuje metody podporující specialisty z rozdílných profesních oblastí ke spolupráci za účelem vzniku integrovaného návrhu. Právě díky kooperaci jednotlivých profesích a také osob činných ve výstavbě již na samém počátku návrhu, lze dosáhnout významných úspor nejen při výstavbě, ale hlavně při provozu budovy. Tuto spolupráci lze vysledovat ve velkých projekčních kancelářích - u nás to býval SIAL a Pragerova GAMA, v zahraničí jde například o velká studia jako Behnish Architekten, MVRDV, Transsolar a další.
Srovnání organizace dohledu nad finančním trhem v jednotlivých zemích Evropské unie
Bízek, Tomáš ; Kohajda, Michael (vedoucí práce) ; Kotáb, Petr (oponent)
Ve své diplomové práci si dávám za cíl popsat modely dohledu nad finančním trhem v jednotlivých státech Evropské unie a porovnat je. Dále o analýzu jejich vývoje v období 2001-2015. Nakonec se pokouším o odhad jejich budoucího vývoje. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část obsahují první tři kapitoly, praktickou část poslední dvě kapitoly. V první kapitole se věnuji charakteristice finančního trhu, teoretickému vymezení dohledu, regulace, orgánu dohledu, dohlížených orgánů, ale také smyslu dohledu a jeho cílům. Přesně vymezená terminologie je zásadní pro jakoukoliv odbornou práci věnující se dohledu nad finančním trhem. Ve druhé kapitole se věnuji třem základním modelům dohledu nad finančním trhem, které rozeznávám v členských státech Evropské unie. Ve třetí kapitole se věnuji orgánům dohledu, jejich odpovědnosti a nezávislosti. Ve čtvrté kapitole popisuji organizaci dohledu v každém členském státě Evropské unie od roku 2001 do roku 2015. Dále tato kapitola slouží jako sběr pramenů pro následující kapitolu. V páté kapitole analyzuji a porovnávám modely dohledu nad finančním trhem členských států Evropské unie se strukturou a velikostí finančního trhu každého členského státu. Dále analyzuji a porovnávám vývoj v organizacích dohledu všech členských států za období...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Švorc, Ondřej ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část rozebírá kompetence žáků podle Společného evropského referenčního rámce, dále pak Krashenovu teorii "Monitor Model", Interaktivní hypotézu, konstruktivismus a "Participatory learning theory" a konečně teoretické koncepty intersubjektivity a "zóny příštího vývoje". Je položena otázka, zda je vhodné CLIL aplikovat v běžném školním prostředí, což je posuzováno v analytické části, která popisuje průběh konkrétního projektu, realizovaného v jedné třídě pražského gymnázia. Projekt na tématu první světové války integroval výuku anglického jazyka a dějepisu. Evaluační část práce pak doporučuje CLIL jako vhodný přístup, který zlepšuje širokou škálu schopností a složek inteligence.
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Švorc, Ondřej ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Havlůjová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část rozebírá kompetence žáků podle Společného evropského referenčního rámce, dále pak Krashenovu teorii "Monitor Model", Interaktivní hypotézu, konstruktivismus a "Participatory learning theory" a konečně teoretické koncepty intersubjektivity a "zóny příštího vývoje". Je položena otázka, zda je vhodné CLIL aplikovat v běžném školním prostředí, což je posuzováno v analytické části, která popisuje průběh konkrétního projektu, realizovaného v jedné třídě pražského gymnázia. Projekt na tématu první světové války integroval výuku anglického jazyka a dějepisu. Evaluační část práce pak doporučuje CLIL jako vhodný přístup, který zlepšuje širokou škálu schopností a složek inteligence.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.